Starry night cupcakes

Mmmm muffins med glass. Muffinsen blev jätte goda och saftiga,
 dem bästa jag gjort sen att dem kanske inte såg så bra ut gör inget när dem smakade underbart.


Jag använde mig av denna glass



125 gram margarin
1,5 dl socker
1 tsk vaniljsocker
2 ägg
2 dl mjöl
1 tsk bakpulver
 3msk mjölk

Sätt ugnen på 200 grader, ta upp glassen så den får bli lite mjuk.
Blanda smör, socker,vaniljsocker.
Tillsätt ett ägg i taget och vispa. Blanda ner mjöl och bakpulver. Tillsätt mjöken. Vispa fluffigt.

 Blanda i ett par skedar glass.

 Blanda väl.

 Grädda mitt i ugnen i cirka 15 min.
 
Spritsa med något gott. Jag spritsade med chokladfudgefrosting och vitchokladfrosting.


Kommentarer
Postat av: kanongoda ser dom ut att vara

2011-05-25 @ 16:49:30
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

vad gott :)

2011-05-25 @ 22:37:44
URL: http://mochride.bloggplatsen.se
Postat av: Caroline

oja dem va jätte goda. Vanliga muffins är ju lite smuliga men inte dessa. Saftiga å jätte goda.

2011-05-26 @ 10:25:35
URL: http://kiwisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0