Dessertbord

Har länge velat göra ett dessertbord, så nu när jag fyllde år tog jag chansen.
Stilen på mitt bord blev shabby chic.
Jag la ner väldigt mycket tid och planering kring vad jag skulle baka och hur jag skulle dekorera allt.
Kan säga att jag blev jätte nöjd med hur jag fick ihop allt.
Det blev precis som jag hade tänkt =)
 
 
 
 
 
På bordet kunde man hitta:
Marängklubbor
Mini vaniljbullar
Rosa kakor
Franska våfflor
Snickerdoodels
Chokladstrass med hallonsylt
Mini tårtor (en till varje gäst)
Sockerkristaller
 

 
 
 
 
 
 
Tårtorna är fyllda med persikomousse på saftiga chokladbottnar.
Täckta och dekorerade i sockerpasta.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Men gud så gott!

2014-03-06 @ 15:42:45
URL: http://zasata.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0