Misslyckade cupcakes

Jahapp... Skulle baka sommriga cupcakes idag med mina nya gulprickiga formar. Men det blev inge bra.
 Orkade inte använda muffinsplåten utan tyckte jag kunde använda en vanlig plåt så alla fick plats.
Men tji fick jag.
Det flöt ut och slutade med att det blev fyrkantiga muffins.
Å sen när jag skulle dekorera dem så hade jag inga spritspåsar, försökte med vanliga plastpåsar men det gick ej.
 Så det slutade med att jag fick smeta på lite smörkräm och hälla över strössel. Men jag bjuder på en bild på den enda cupcakes som blev bra.

Men nu vet jag att i fortsättningen så ska jag använda muffinsplåt och se till att jag har allt hemma.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ibland vill det sig verkligen inte helt enkelt! Hoppas att det blev gott i alla fall så har ni halva nöjjet! ^^^



Just den på bilden ser jättejättegod ut!!!



KramKram

2011-07-02 @ 11:15:14
URL: http://frujantol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0