Doptårtan

I lördags så var det dop för min lilla svåger Jason.
Tårtan blev precis som jag ville.
Men det tog sin tid att göra den klar, tog nog över sex timmar att dekorera den,
att göra alla rosor.
Detta var min första våningstårta
och jag kan säga er att jag sov inte
mycket under natten till lördagen var så rädd att tårtan skulle sjunka ihop.
Men den klarade sig fint.
Fick väldigt mycket berömm för den och det värmer när man lagt ner så mycket tid på den.
Tack Laila och Erik för jag fick göra dop tårtan till lilla Jason.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vilket jobb! Sträck på dig och var stolt över den :)

2011-10-31 @ 14:19:48
URL: http://vimadesign.blogspot.com
Postat av: Laila Och erik

tack själv gumman,det var en underbar tårta..jag var så stolt över dig och den..kram

2011-11-02 @ 19:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0