Cupcakes + mina andra bidrag

Tävlar ju med min romantiska cupcake i miss cupcake 2012 men efter gårdagens och dagens händelse Känns det inte så jätte kul att vara med å tävla med min cupcakes nu. Nä. Dem stängde ner sidan igår för att fixa lite då hade jag över 150 röster. När dem öppnade igen hade jag 67, nu på morgonen hade jag 32. Kommer inte ha någon chans alls att vinna nu när några har över 500 röster. Men jag skickar in mina andra bidrag när det är dags så fårJag bara hoppas att kunna vinna nåt tema. För på röster är det ju kört.

Tävlar med några av dessa, de som har text under tävlar jag med.


Miss färgstänk



Miss fancy

Miss happy




Miss rock on


Miss fotboll


Miss newborn


Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken!



Vänliga Hälsningar,

Miss Alicia

2012-04-02 @ 14:23:46
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0