Julcupcakes

Lite juliga och smarriga cupcakes att smaska på nu till advent.
Jag hade en liten idé, ett litet experiment jag tänkte prova med dessa cupcakes och det lyckades.
Jag gräddade en liten pepperkaksdegboll i cupcake smeten,
så när man tar ett bett av den så finner man en pepparkaka inuti =)
 
 
 
Jag gjorde två smetar en vanilj med pepparkaksdeg i sig och en devil´s food cake smet.
Frostingen är marängsmörkräm med smak av polkagrisar.
 
 
 
 
 
Önskar alla en trevlig, mysig och julig helg
Kram =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Pontus Granlund (fotoblogg)

Har en julkalender på min blogg där det öppnas 1 lucka varje dag i 24 dagar! I luckorna gömmer sig tävlingar med bra priser varje dag! Jag skulle bli super glad om du ville följa min julkalender nu iår :)

2012-12-03 @ 21:34:46
URL: http://pontusgranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0