Hello kitty tårta och Tingeling & Vinterlija tårta

Dessa söta tårtor är jag så himla nöjd med de blev precis så som jag hade tänkt mig
och födelsedagsbarnet blev jätte nöjd.
 
 
 
Gjorda på vaniljbottnar, fyllda med chokladkräm och vaniljgrädde med hackade oreos.
Täckt och dekorerad med sockerpasta.
 
 
 
 
 
Volangerna tog sin tid att göra med de blev så söta =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min första gång som jag modellerar en hel figur och det va inte lätt.
Ansiktet var svårast med de små ögonen.
Men tillslut fick jag ihop det och det blev jätte bra.
Man ser att det är Tingeling och Vinterlilja =)
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Superfina! Vad duktig du är :)

Svar: Tack så mycket =)
Caroline

2013-10-21 @ 09:35:26
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0